کلبه شادی

عکس: ملاقات بلندترین و کوتاه ترین مردان ایران


چندی پیش مرتضی مهرزاد 244 سانتی بلندقدترین مرد ایران و اسیا که پیش از این او را درمجموعه ماه عسل دیدیم با حسین پرکاس 58 سانتی که از اهالی مرودشت است ملاقات کرد. شایان ذکر است مرتضی مهرزاد در روستای اجاکله واقع در چالوس زندگی میکند و یکی از پاهای ایشان 15 سانت کوتاه تر از دیگری است.




 


           
یک شنبه 29 آبان 1398برچسب:, :: 23:9
سحر


تا حالا به این فکر کردید که ممکنه یک نفر کاملا شبیه به خودتون، همین الان در جایی از دنیا زندگی کنه؟ البته منظورم دو قلوها و برادر و خواهر‌ها نیست. بلکه کسی که هیچ نسبت فامیلی با شما نداشته باشه!
فرانسوا برونل یک عکاس است و پروژه‌ای را آغاز کرده است که در آن افرادی که بسیار به هم شبیه هستند ولی در عین حال هیچ نسبتی با هم ندارند را شناسایی می‌کند و آلبومی از عکس‌های آنها در کنار هم تهیه می‌کند.
شباهت بی نظیر این افراد واقعا دیدنی است.

 

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:43
سحر




بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:41
سحر


 

بقیه در ادامه مطلب...
 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:38
سحر

شاید باورتان نشود اما این تصویر واقعی است که بعنوان خارق العاده ترین عکس صنایع هوانوردی دنیا در زمینه مانور هوایی مشهور شده است.

در این تصویر خلبانان ژاپنی را در مانور می بینید که بطرز ماهرانه ای دو جت جنگنده کاوازاکی تی چهار را از شکم به هم چسبانده اند. سرعت این دو هواپیما متعلق به اسکادران فرشتگان آبی و پرندگان تندر هنگام اجرای مانور بیش از 1000 کیلومتر است.





           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:37
سحر

ترس براي اين شخص معنائي هم دارد؟

كوين ريچاردسون ( رفتارشناس حيوانات ) 33 ساله در يكي از مناطق حفاظت شده حيات وحش ژوهاسنبورگ ( آفريقا ) مستقر است . شايد چينين صحنه هايي برايتان غير قابل باور باشد ولي او معروف به جادوگر شيرهاست. خودش در اين مورد مي گويد هيچ جادوئي در كار نيست و شيرها از زمان كودكي خود با او آشنا بوده اند ولي مسئله اينجاست كه يوانات گوشتخواري چو شير هر چقدر ه انسان را بشناسند به هر حال گوشتخوارند و نمي توان جلوي غريزه شان را گرفت .

كوين 10 سال قبل به اين نتيجه رسيد  كه برا او شيرها قابل اطمينان تر از انسانها هستند او بدون بكرگيري سيخ و شلاق و چوب و زنجير و فقط با بردباري و صبر و حوصله با شير ها دوست ميشود وحتي شبها در كنار آنها ميخوابد.

او نه تنها با شيرها بلكه با حيوانات گوشتخوار ديگر نيز رابطه اي دوستانه دارد به همين دليل شايسته است او را جادوگر حيوانات وحشي نام گذاري كرد.
 


بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:33
سحر

Xie Qiupingزنی است که در چین زندگی می‌کند و توانسته رکورد جالبی را به نام خود ثبت کند.
او دارای رکورد بلندترین موی جهان می‌باشد.

 
 


بقیه در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:23
سحر


 

دختر سرطانی در آرزوی مو ...!
 



 



           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:22
سحر

این پسر را حتما بخاطر می‌آورید، پسر 18ساله‌ای که رکورد کوچکترین مرد جهان را به دست آورد.

 
 
 
او دارای قدی حدود 73 سانتیمتر می‌باشد. این عکس‌ها جدیدترین عکس‌های این مرد کوچک می‌باشد.

بقیه در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:20
سحر
در تصاویر ذیل عکس یک کودک عرب را می‌بینید که از بخش پائین تن خود ناقص الخلقه است، اما با این حال نماز می‌خواند و خدای خود را شکر می‌گوید.
 
 
 
 



 



           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:19
سحر


افراد زیادی هستند که به حیوانات علاقه دارند و دوست دارند که یک حیوان خانگی داشته باشند. اما مطمئنا شما کمتر با فردی مواجه شدید که عاشقانه مارمولک‌ها را دوست داشته باشد!!

 
عکس ها در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:17
سحر

مرد چینی با دمیدن در بینی، شیر از چشم‌هایش بیرون می‌دهد 

 


 



           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:16
سحر

در يك سری از مسابقاتی كه در لندن انگلستان در مارس 2001 برای بيشترين صبحانه خورنده انجام گرفت، "كن ادواردز" اهل گلوسوب دربيشاير" 36 سوسك را در يك دقيقه خورد.
كن می‌گويد: زمانيكه سوسك‌ها را می‌جويد مثل اینکه پشت گلویتان بی‌حس است. اين به خاطر بويی است كه اين حيوانات از خود ساطع می‌كردند.

 
او به عنوان مربی و تمرين دهنده  با موش‌ها برای نمايش به طور نيمه وقت كار می‌كرد. "كن" برای اولين بار در سن 18 سالگی برروی سن ظاهر شد و بسيار طول كشيد تا بلاخره در سن 39 سالگی شهرتی در یک شب بدست آورد، برای نمايشی كه با عنوان موش‌ها از شلوار پايين مي‌روند در تلويزيون بريتانيا داشت كه در صدر برنامه‌های پر بيننده قرار گرفت.
 


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:15
سحر
«کــالوینو اینمن» نوجوان 15 ساله اهل تنسی پزشکان را برای درمان خود دچار سردرگمی کرده است.
 
 
او روزی 3 بار بدون کنترل گریه می‌کند اما بجای اشک خون از چشمانش جاری می‌شود.
 


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:13
سحر


دانشجوی پاکستانی با سر درون در شیشه ای اتوماتیک رفت و آن را شکست.
پخش تصاویر یک دانشجوی پاکستانی که در عمرش هرگز در اتوماتیک ندیده بود، به یکی از پربیننده ترین تصاویر در اینترنت تبدیل شد.

 
 
بر اساس این گزارش، این دانشجو پس از رسیدن به در شیشه ای اتوماتیک دانشگاه، نمی دانست چگونه از آن عبور کند و پس از چند ثانیه تامل در برابر در، با شدت سرش را به آن کوبید، در را شکست و از آن عبور کرد.
به احتمال فراوان این دانشجو تا ساعت ها سردرد داشته است.
 


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:10
سحر


 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 




ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:6
سحر

 

یک سوئیسی در انگلیس پس از 20 سال تحقیقات موفق شد بدون استفاده از تکنیکهای مهندسی اصلاح ژنتیکی سیبی را ایجاد کند که علاوه بر پوسته درون آن نیز کاملا سرخ است!
ظاهر به نظر می‌رسد که تنها یک سیب سرخ زیبا و اشتها آور باشد اما در حقیقت این سیب ویژه که Redlove نام دارد نه تنها دارای یک پوسته قرمز رنگ است بلکه درون آن نیز کاملا سرخ است!

 
 بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:2
سحر


 

برج المپیك 2016



این بنا در جزیره کوتوندوبا (Cotonduba)واقع خواهد شد.

این بنا علاوه بر یک برج دیده بانی،نشانه ای برای خوش آمد گویی به مهمانانی که از طریق هوایی و یا دریایی به ریودوژانیرو،محل برگزاری  المپیک تابستانی 2016،وارد خواهد شد.
 



 

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups


به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید | BestIranGroups
 



انرژی مورد نیاز برای پمپ در طول روز برای پمپ کردن آب به سمت بالا از طریق باتری خورشیدی تامین خواهد شد و در شب هم این انرژی از طریق جزر و مد آب تامین خواهد شد.

مکان ها و فروشگاه های جذابی در داخل تعبیه شده است.بازدیدکنندگان می توانند به بالای برج بروند و در آنجا از تفریحاتی چون پرش با طناب لذت ببرند.



 



           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 17:0
سحر
ساکنان آمریکای شمالی شب سه شنبه شاهد نمایش نورباران آسمانی بودند که به واسطه فورانهای عظیم خورشیدی بر روی آسمان زمین اجرا می‌شد.
تشعشعات مغناطیسی از جانب خورشید در آسمان نیمکره شمالی زمین صحنه های شگفت انگیز و زیبایی به وجود آورد و آسمان را با رنگهای متعدد و غیر معمول رنگ آمیزی کرد.
دانشمندان ناسا اعلام کرده اند در واقع چهار انفجار خورشیدی عامل شکل گیری این صحنه های زیبا در آسمان نیمه شمالی زمین شده است، نه یک فوران و با وجود اینکه هر چهار فوران خورشیدی مستقیما زمین را هدف گرفته بودند، این پدیده هیچ عوارض جانبی زیانباری برای ساکنان نیمکره شمالی در پی نداشته زیرا اتمسفر زمین تمامی‌پرتوهای مضر خورشید را به خود جذب می‌کند و از سویی دیگر میدان مغناطیسی زمین نیز ذرات مغناطیسی پرتاب شده از سوی خورشید را از مسیر خود منحرف می‌کند.
در ادامه تصاویر به ثبت رسیده در شب سه شنبه و صبح چهارشنبه از شفقهای شمالی که خورشید به زمین هدیه کرده است را مشاهده می‌کنید:

 بقیه در ادامه مطلب...




ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:56
سحر


 

تصویری از آخرین لحظات حیات پرفسور حسابی

شام در کنار تخت استاد سرد شده است. ظاهرا دیگر نیازی به خوردن غذا نیست

پزشکان و مسئولان بیمارستان دانشگاه به این نتیجه رسیدند که معالجه روی قلب استاد دیگر اثری ندارد

لذا آنژیوکت چند دارو برای ادامه تپش قلب از رگ دست راست و آنژیوکت تزریق مسکن درد از دست چپ ایشان را خارج و حتی ماسک تامین اکسیژن که دیگر ریه ها قادر به تامین آن نبود را برداشته اند و تنها سنسورهای تپش قلب روشن است

 شگفت اینکه در چنین حالتی در کمال حیرت پزشکان و متخصصین بیمارستان کانتونال دانشگاه ژنو، پروفسور حسابی در آخرین لحظات حیات به چیزی جز مطالعه و افزایش دانش نمی اندیشد.

  این تصویر منحصر به فرد را یکی از کارکنان خود بیمارستان به عنوان یک تصویر تکان دهنده و تاثیر گذار ثبت کرده است
 

Ben affleck

 


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:53
سحر

همه ما افرادی بسیار زیادی را می‌شناسیم که خوردن غذا را بسیار دوست دارند و مهمترین سرگرمی آنها خوردن می‌باشد اما مطمئنا کسی را ندیده‌اید که عاشق خوردن شن باشد!!

 
 
 
در مورد این زن که اقدام به خوردن شن و ماسه می‌کند اطلاعات زیادی وجود ندارد تنها اینکه این خانم در یکی از روستاهای روسیه زندگی می‌کند.
بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:39
سحر
دارنده عنوان درازترین موی گوش جهان در حال ثبت رکورد جدیدتری برای خود در گینس است.
رادا کانت باچ پای هندی که موهای گوشش نسبت به سال 2005 رشد بیشتری کرده قصد دارد دوباره نام خود را در کتاب رکوردداران عالم به روز نماید. باچ پای در آن سال موهای گوشش 5.2 اینچ بوده که اکنون 11 اینچ شده است.وی 55 ساله اهل کانپور هندوستان است که در سال 2005 نیز اسمش در گینس به همین عنوان ثبت شد.
 
 
شیو شاکتی از اقوام این مرد می‌گوید پیشتر از این وی مضحکه مردم قرار می‌گرفت ولی از زمانی که نامش در گینس ثبت شد مردم به وی احترام زیادی می‌گذارند.بالاخره خدا هر چیزی که به انسان می‌دهد حکمتی در آن قرار داده است.


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 16:38
سحر
جانا جونز ۳۱ ساله و لی ۳۲ ساله بعد از بدنیا آمدن فرزندشان با دیدن دو دندان کامل در دهان نوزادشان کاملا شوکه شدند.
اغلب بچه‌ها از ماه ششم به بعد شروع به دندان درآوردن می‌کنند اما اولیور جیمز با بقیه بچه‌ها اندکی فرق می‌کند چرا که دو دندان کامل در جلو در آورده است. به گفته پزشکان ممکن است دو دندان افتاده و جایگزین شوند و ممکن است این اتفاق هم نیفتد.
 
 
از هر ۲۰۰۰ نوزاد یکی با دندان (البته نه بدین شکل) بدنیا می‌آید که برخی پزشکان مسائل ژنتیک و زیاد بودن کلسیم بدن مادر را دلیل آن می‌دانند.



 



           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 1:36
سحر

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه شادی و آدرس kolbeshadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 40332
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

ترجمه نکته آموزنده
قرآن آنلاین

http://zibasazweb.persiangig.com/9.9.JPG
قران آنلاین